(032) 244-244-0
(032) 237-96-50

Про магазин

1. Загальна інформація

Інтернет-магазин http://www.oberih.ua є власністю ТзОВ «Західно-Український центр «Медсервіс». Створений для зручності клієнтів при виборі продукції по актуальних цінах та для розвантаження менеджерів компанії.

На всі товари, придбані у нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", який набрав чинності 13 січня 2006 року.

Питання, проблеми і порядок їх вирішення здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".

Виробник може змінювати параметри без попереднього повідомлення, тому на момент придбання конкретного товару вони можуть відрізнятися від зазначених нами раніше. Просимо Вас вимагати у продавця або кур`єра перевірки у Вашій присутності характеристик, комплектації, документації, розрахункових документів і правильності заповнення гарантійного талона, а також наявність та працездатність функцій, що Вас цікавлять, так і товару в цілому.

На всю продукцію, що пропонується нашим Інтернет - магазином, надаємо гарантію від виробника і підлягає обслуговування в сервісних центрах.

Закон дуже чітко регламентує всі аспекти обміну та повернення товару в магазин. Наш Інтернет-магазин здійснює обмін і повернення грошей за куплені товари в суворій відповідності з Законом. Сподіваємося, наведена в цьому розділі інформація виявиться корисною при купівлі товарів.

Товариство захисту прав споживачів: Київ, ул. Сагайдачного, 29а, тел. 417-23-09, 463-79-73.

2. Повернення (обмін) неякісного товару

Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути замінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо дотримані наступні умови:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини в виріб або на упаковку, документацію.
  • програмне забезпечення не піддавалося змінам.
  • збережений товарний вигляд - тобто залишилися всі ярлики, етикетки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю) збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Сервісний цетнр ТМ «Оберіг»: 79057, м. Львів, вул. Антоновича, 128.

Проведення діагностики, ремонту і заміни не придатого для ремонту товару по гарантії.

3. Порядок дій покупця при виявленні дефекту:

  • надати товар в офіційний сервісний центр виробника (Сервісний цетнр ТМ «Оберіг»: 79057, м. Львів, вул. Антоновича, 128.);
  • сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і надасть відповідний висновок, можливі 3 варіанти висновку:
    1. Про те, що товар має механічні пошкодження або виявлені порушення умов експлуатації - у такому разі товар не підлягає обміну.
    2. Про те, що товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту - в такому разі сервісний центр приймає товар як гарантійний.
    3. Про те, що товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту. У цьому разі покупець надає товар разом з висновком сервісного центру та іншими документами у магазин і магазин або замінює товар на інший, такий же, або повертає покупцеві гроші.

Вимоги до товару, що приймається до гарантійний ремонт:

  • відсутність корпусних ушкоджень (розривів, тріщин, вм'ятин).
  • чистота.

За результатами діагностики виріб може бути знято з гарантійного обслуговування, якщо виявлені спроби неавторизованого ремонту або порушення користувачем правил експлуатації виробу (описано в інструкції з експлуатації, а також в гарантійному талоні Виробника).

4. Правила зворотного відправлення кур`єрською службою Нова пошта:

Товар відправляється тільки після узгодження з сервісним відділом магазину.

Дані одержувача: ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс», тел. 063-949-98-34; м. Львів, склад №4.

УВАГА!

  • вид доставки "Склад-Склад"
  • не оформляйте доставку як "післяплата". В такому випадку, посилка не буде забрана.
  • сума страховки товару, повинна відповідати вартості, зазначеної в товарному чеку чи накладній.
  • разом з товаром необхідно відправити по можливості копію товарного чека, гарантійний талон виробника, який йде в комплекті з товаром, а також обов'язково вказати причину відправки.